Projekat „Zasadi drvo” koji su pokrenule kompanije Wireless Media Group i dm drogerie markt, ove godine, pod sloganom „ZASADI DRVO – NA KORAK DO MILION“, postavio je ambiciozan cilj – sadnju dodatnih 200.000 sadnica do kraja aprila 2025. godine, čime bi se dostigao milion posađenih stabala u proteklih 5 godina.

Osim akcija pošumljavanja i ozelenjavanja, u okviru projekta će se nastaviti sa aktivnostima poput edukativnih radionica za decu, kao i plasiranje edukativnih i inspirativnih tekstova putem medija. Glavni cilj celog projekta usmeren je ka podizanju svesti o značaju očuvanja zdrave životne sredine.

Na svečanom otvaranju 6. sezone ovog projekta, institucionalnim partnerima dodeljene su zahvalnice. Zahvalnicu u ime JP „Vojvodinašume” primio je izvršni direktor za šumarstvo, ekologiju i razvoj, dr Marko Marinković.

Detaljnije informacije o projektu dostupne su na sajtu zasadidrvo.rs gde se građani mogu prijaviti za volontiranje i dati svoj doprinos zajedničkom cilju – očuvanju i unapređenju životne sredine.